درباره طراحی وب سایت فروشگاهی - ساخت سایت

Wiki Article

به عنوان یک نرم افزار منبع باز ، وردپرس بارگیری و استفاده از آن رایگان است. با این حال ، برای راه اندازی سایت خود باید هزینه یک نام دامنه و میزبانی سفارشی را پرداخت کنید.

شرکت برنامه نویسی ایراکد یکی از بهترین برندهای طراحی اپلیکیشن در ایران میباشد که تا کنون موفق به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای فروشگاه ها و سازمان ها و ارگان ها شده است.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مفهوم کلی و همچنین هدف از طراحی سایت های مختلف آشنا کنیم. در نهایت باید بگوییم اگر یک سایت از ابتدا به درستی و متناسب با هدفی که دارد طراحی شود مزایای بسیاری از جمله کاهش هزینه، امکانات نامحدود نمایش محصول و خدمات، بازخورد رایگان، افزایش درآمد، بستری برای آموزش و ابزاری برای برقراری ارتباط و موارد بسیار دیگر خواهد داشت. تنها باید هدف از طراحی سایت خود را به درستی بدانید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

برای اینکه بتوان بصورت بهتر و راحت تری با هاست، کار کرد نیاز است که از کنترل پنل استفاده شود. کنترل پنل امکان استفاده آسان از امکانات هاست را به واسطه رابط کاربری خود (در سطح کاربری، نمایندگی و مدیر) مقدور می سازد. مواردی مانند مدیریت فایل ها ، ایمیل ، دیتابیس و …

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

چرا هزینه ویترین در مقایسه با شرکت‌های طراحی سایت کمتره؟

در بخش قبل گفتیم که اپلیکیشن ها امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند اگر که قصد راه اندازی اپلیکیشن را در حوزه کاری خود دارید باید چند مورد را مدنظر داشته باشید مهم ترین مورد در ساخت اپلیکیشن انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن مناسب می باشد که این از جمله مهم ترین و اصلی ترین بخش می باشد زیرا انتخاب شرکت نادرست می تواند سرمایه و همچنین اعتبار شما را از بین ببرد بنابر این سعی داریم در این مقاله ابتدا برخ از نکات و مواردی که در انتخاب شرکت مهم می باشد را برای شما بگوییم و هر یک را شرح دهیم تا شما نیز در انتخاب شرکت طراحی سایت هر یک از این موارد را بررسی نمایید .

در حالت ایده آل، این یک پروژه خلاقانه است که برای انعکاس تجربه مالک و نشان دادن مهارت های او طراحی شده است. عنصر اصلی چنین وب سایت هایی گالری (کارهای انجام شده) است.

حالا سایت یا فروشگاه اینترنتی شما آماده موفقیت است! در تمام مسیر از پشتیبانی فنی ویترین بهره‌مند هستید.

ما برای هر پروژه اختصاصا کدنویسی انجام میدهیم و متعهد به طراحی سایت با رعایت تمام استانداردهای طراحی سایت هستیم .
سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

توضیحات بیشتر ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

از طرف دیگر این وب سایت ها به اطلاعات جامع بیشتری متصل هستند که ممکن است نحوه انجام، نکات، اصلاح، راهنمایی، اطلاعات پشتیبانی، دستورالعمل ها و غیره را شامل باشند.

به طور کلی تفاوت سایت های طراحی شده با این دوروش از نظر فاکتورهای زیر با یکدیگر متفاوت هستند:

سرور مجازی فنلانددسترسی نامحدود به آی پی اختصاصی و ثابت از کشور فنلاند

سایت های تجاری ابزاری منحصر به فرد برای ارائه و ارتقا تجارت، تنظیم جریان اطلاعات و فرآیندهای تجاری شما هستند. این مدل سایت ها با هدف تعامل میان مشتری و صاحب فروشگاه، به منظور منطقی سازی عملکرد شرکت فعالیت می‌کنند.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

امروزه تمایل به استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش یافته است.

حریم خصوصی

این دست کامنت ها ده کلیک کنید ها ریپلای هم به دنبال خودشون میارن و این باعث شلوغ شدن شدید فضای کامنت ها میشه و اگر در لحظه لازم باشه اقدامی فوری صورت بگیره توسط ادمین ها، به علت همین شلوغی کلیک کنید به تاخیر میوفته

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت طراحی سایت راستین وب می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند توضیحات بیشتر و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

یک سایت شخصی فرصتی عالی برای ابراز وجود، ارتقا تجارت یا استعدادهای خود است. گاهی اوقات وب سایت های مربوط به نمونه کار و همچنین وبلاگ ها مانند سایت های شخصی عمل می‌کنند.

Report this wiki page